Kétségtelen, hogy napjaink legismertebb elektromos autómárkája, bár sokan nem engedhetik meg magukat, a Tesla, azonban egy felmérés szerint, ha az Apple piacra dobna egyet, még annak eladási sikerein is túltenne.
A Strategic Vision legutóbbi kutatása arra volt kíváncsi, mennyien fontolnák meg ezt az esetlegesen érkező járművet azok, akik új autót vásároltak mostanában. Nem okozott meglepetést, hogy a Tesla elektromos autó is előkelő helyen végzett a kutatásban, azonban a felmérés harmadik legnépszerűbb márkája lett az Apple, pedig több mint 200 ezer újautó-tulajdonost faggattak. Az Apple-t népszerűségben csak a Toyota és a Honda előzte meg 38 és 32 százalékkal, negyedik és ötödik a Ford 21 és a Tesla 20 százalékkal.
A Tesla számára kellemetlen hír, hogy állítólag a Tesla-tulajdonosok több mint 50 százaléka váltana Apple autóra, ha lenne ilyen.